Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής,  όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προιόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

Σε περίπτωση ελατωμματικού ανταλλακτικού και εφόσον υπάρχει επαρκές απόθεμα γίνεται ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ μετά από την έγκριση του υπεύθυνου πωλήσεων της εταιρία μας. Σε περίπτωση μη διαθέσιμου αποθέματος γίνεται επιστροφή των χρημάτων της αγοράς. Για το διαδικαστικό μέρος επικοινωνείται με το Λογιστήριο.

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός των προβλεπόμενων από τον νόμο ημερομηνιών.

Σε περίπτωση ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ  τα έξοδα έπιστροφής, είτε της μεταφορικής είτε του Courier επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους ης εταιρείας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την εταιρεία εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της εταιρείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η εταιρεία την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία), τότε η εταιρεία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.